четверг, 11 декабря 2014 г.

Feathers again:) DT

Hello everyone! How are you doing? Our little refuses to walk, it is -20 outside. So we've watched Toy Story, Ralph and Frozen for billion times. Now I can sing you any song from these cartoons:) 
But I also have some free time for my cards:) And the reason why I'm here today is this card with feathers. 
I made with Paper Smooches free digi. First, I made pattern in Illustrator, then printed and colored it. 
I love PS fronts and characters :) 
I also covered feathers with clear Copic Glitter Marker. They are shining:) 

Привет, ребятки! Сегодня я покажу вам пару открыток, которые я сделала для блога фирмы Paper Smooches. Ну, они меня не попросили ещё об этом:)) Просто они ищут дизайнера на январь и я решила попробовать свои силы. Так как штампов PS у меня пока нет, я скачала бесплатные цифровые штампы и сделала из них паттерн в иллюстраторе. Потом распечатала и раскрасила. А сверху закрасила глиттером от копик. Пёрышки теперь блестят:) 
А ещё у нас -20 и мы сидим дома, рисуем открытки и смотрим мультики:) Тихону очень нравится История игрушек 1995 года:)) А как вы своих малышей в мороз развлекаете? 



And here is one more card with PS pattern. I did the same work as with previous one, and here is the result. Orange sun means that you are always special for someone. I mean, every person is shining, but your light could be special for someone:) Orange sun is also covered with glitter marker.

На этой открытке я решила закрасить одно солнышко оранжевым, потому что каждый из нас является для кого-то солнышком. Вот об этом открытка получилась. И оно единственное блестит:)



I'm gonna show these cards at PS Guest Designer Search - January. Because they make me happy:) And that's what everyone should fell, watching cards. Thank you PS

Вот так миленько и просто получилось:) Вообще мне нравится делать паттерны из штампиков, а с цифровыми это даже ровно получилось:)) И рисунки мне очень нравятся:) Да, мне нравятся штампы и шрифты у PS:) И вы посмотрите:) 

2 комментария: