пятница, 30 января 2015 г.

Createasmile Stamps Call

Hi everyone! I got some cards for you today:) I've found Createasmile Stamps and I'm very in love with stamps again:) haha:) For these cards I used freebies. I think, it is a very fun idea  - surfing pinguin:)) I love when stamps are funny and cute! When card makes people smile:) 

Девочки-девочки! Я покажу вам сегодня аж три открытки, потому что уже неделю я фигачу открытки из этих штампов и не могу остановиться)) А идеи до сих пор не кончились:)  В общем, это фриби, бесплатные цифровые штампы. Можно скачать, распечатать и делать открытки:) Мне очень понравились эти персонажи, истории так и сочиняются в моей голове:) 




This Nerd Bird (I think he is nerd, look at his eyes) is my special love. He looks like my hubby:)  So I like this bird very much:) 

Эта птичка - моя особая любовь, потому что он очень похож на моего мужа)) Мне кажется, он такой умница и отличник:)) Поэтому я не могла не залепить ему фразу Got Books? Вообще, на русском я бы так написала: есть чо почитать? а если найду? Но у меня только английский алфавит-штамп, который мне прислали TAWS, потому что я у них буду приглашённым дизайнером аж в августе! 


And one more thing I should tell you is Createasmile Stamps is looking for Guest Designer. And I really want to be this Guest Designer:) Because I love making cards with funny characters and I like these clean and simple stamps:) I'm so inspired, can't stop making cards! And I like it:) 

Присоединяйтесь, девочки:) Эти ребята ищут приглашённго дизайнера я не могла пройти мимо:)) Хочу-нимагу! Каждый день смотрю, кто там ещё зафигачил свою заявку))


10 комментариев:

  1. Такие задорные! Да, штампики эти просто умора :) Из них хочется делать смешные открытки :)
    Удачи в наборе и поздравляю с ПД в тавс!!!

    ОтветитьУдалить
  2. So many beautiful cards! I love them all, but my absolute favorite is the second one with the three surfing penguins. They're so cute and the background's just amazing.

    ОтветитьУдалить
  3. Excellent coloring! And...here in Texas, it almost feels like Summer!

    ОтветитьУдалить
  4. Wow great coloring love all your cards. thanks for joining our guest designer search over at create a smile.

    ОтветитьУдалить