понедельник, 27 июня 2016 г.

Hey, Flamingo!

Hello everyone!
Today Im sharing a card I colored with distress ink. My first try for no-line coloring technique. I stamped flamingoes with "spun sugar" but colored with "picked raspberry". It was like meditation:)  
I also added colorful shaker to make this card more fun:) 
Made this card for Lawnscaping Challenge "Distress Maniacs"  Because I love distress inks:) Everyone love distress inks!  


Дорогие, привет!
Сегодня покажу открытку для Lawnscaping Challenge "Distress Maniacs" тема в том, чтобы использовать дистрессы и штампы ЛФ, конечно же. Я решила ими раскрасить птиц и это первый раз, когда я взялась за безконтурное раскрашивание так надолго. Однажды я пыталась в этой технике людей раскрашивать но там такоооое получилось! Я всё выкинула:) Птицы получились гораздо веселее и мне даже понравилось их красить:) Но чтобы разбавить розово-жёлтый паттерн, я приделала к нему шейкер! Если нет никаких идей - делай шейкер, он всегда вывозит:)
Скоро-скоро будет МК по такой открытке, друзья:)




а пока я всех целую и всё такое!

4 комментария:

  1. Very pretty and soft background! Thanks so much for playing with us at Lawnscaping!

    ОтветитьУдалить
  2. You combined two things that I love, flamingos and sequins!! This card is so amazing, I love the lighter flamingo background so much! Thank you so much for playing the Lawnscaping Challenge!
    -Samantha

    ОтветитьУдалить
  3. A beautiful take on the shaker card! Thanks for joining the Distress Maniacs challenge at Lawnscaping Challenges!

    ОтветитьУдалить