четверг, 16 июня 2016 г.

Rainbow Challenge by Pretty Pink Posh

Hi everyone! 
Today Im sharing a colorful card for Rainbow Challenge by Pretty Pink Posh. Here is the badge

I was inspired mostly by Yana's card, but I also liked Heather's watercolor and stitched windows. So I decided to draw some stripes with watercolor and added a frame for my shaker. Shaker is always good idea:) 
I also added a band of bunnies and my card became more rejoicing, I think:)

Привет, дорогие!
Впервые решила поучаствовать в челлендже РРР, ведь задание очень красивое:) Надо вдохновиться одной из открыток дизайнеров (они на баннере) и сделать свою. 
Мне понравились открытки Хизер и Яны, потому получились полоски в фоне и понравилась идея с шейкером. Шейкер в открытке на День Рождения - это всегда подходящая идея:) 
А поскольку у меня зайцы всё-тки музыканты, шуршать она будет в тему:) Наконец-то я добралась до этих заек, не помню сколько бородатых месяцев они у меня лежали:) И так в последнее время часто бывает - куплю и лежит дооолго, что потом я вообще начинаю думать, а зачем я это купила? ))



и ещё один дебют, впервые участвую в задании "Акварель" блога AgiArt Cafe Полоски я ведь рисовала акварелькой:)

Have a colorful day, my friends!
Пока, дорогие, всего вам хорошего! 

18 комментариев:

  1. Лена, мой восторг))) шейкер)) - обалденный получился))

    ОтветитьУдалить
  2. Such a cute rainbow card! I love the watercolor stripes and those darling mice!

    ОтветитьУдалить
  3. This card is so fun! Love those watercolor stripes with the sequins!

    Thank you for joining in the rainbow challenge!

    ОтветитьУдалить
  4. I love the colored stripes inside the shaker! Clever Idea and so fun!

    Nina-Marie Trapani | Pretty Pink Posh Contributing Artist
    ninamariedesign.com

    ОтветитьУдалить
  5. I love how you drew inspiration from both cards!
    Those colorful striped are just gorgeous & the shaker just makes it so much fun!

    Shannon McComb
    Pretty Pink Posh Designer

    ОтветитьУдалить
  6. This is darling! Thanks for joining us at PPP!

    ОтветитьУдалить
  7. You girls just made my day with your awesome comments:) 😘

    ОтветитьУдалить
  8. So cute! LOVE that watercolor background! So glad you joined the Rainbow Challenge at PPP!!!

    housesbuiltofcards@gmail.com
    www.housesbuiltofcards.blogspot.com

    ОтветитьУдалить